Nová správa o udržateľnosti spoločnosti Knauf Insulation zaznamenáva úspechy

Nová správa o udržateľnosti spoločnosti Knauf Insulation zaznamenáva úspechy

11.05.2015 09:53

Od roku 2010 spoločnosť Knauf Insulation znížila objem odpadu z výroby smerujúceho na skládky takmer o 50%, znížila svoju spotrebu energií o 14% a redukovala emisie CO2o 12%. Tieto čísla uvádza správa o udržateľnosti za rok 2014, ktorú je možné stiahnuťtu.

Každoročne publikovaná správa bola zverejnená v decembri a je už piatou v poradí, odkedy si spoločnosť Knauf Insulation stanovila ambiciózne strednodobé ciele. Podľa nich chce spoločnosť do roku 2020 znížiť objem skládkových odpadov na nulu, spotrebu energií plánuje redukovať o 20% a emisie CO2 tiež o 20%.

„Na našej ceste k vyššej udržateľnosti sme dospeli k významnému bodu a ja som hrdý na to, čo sa nám podarilo dosiahnuť,“ vyhlásil generálny riaditeľ spoločnosti Tony Robson. „Naša spoločnosť neustále expanduje do nových oblastí a vďaka veľkému nasadeniu všetkých zamestnancov Knauf Insulation je pravdepodobné, že sa nám podarí splniť naše ciele do roku 2020.“

„Naša piata správa o udržateľnosti je trocha odlišná od predchádzajúcich, pretože prináša omnoho podrobnejšie informácie o našom boji za vyššiu udržateľnosť. Odkaz je však nadčasový. Práve teraz sa najviac oplatí šetriť energiu,“ vyhlásil Tony Robson.

Ďalšie kľúčové body, o ktorých správa hovorí:

  • Nové možnosti zvyšovania bezpečnosti práce inšpirované zlepšeniami v Knauf Insulation a inšpirácie, ktoré si možno vziať od ľudí, pracujúcich v spoločnosti najdlhšie;
  • Najnovšie správy z výrobných závodov Knauf Insulation (a zdôraznenie významu našich nedávnych akvizícií v USA). Ako podporujeme miestne komunity a ako naše tímy pre vzťahy s verejnosťou učia verejnosť, že najlepšia energia je ušetrená energia;
  • Podrobná správa o tom, prečo potrebujeme ukončiť  trápenie spôsobené závislosťou na energiách (a exkluzívny rozhovor s popredným profesorom klimatológie pracujúcim pre OSN), a prečo by zvyšovanie požiarnej bezpečnosti malo byť prioritou každého politika;
  • Úspech nášho jedinečného riešenia Urbanscape, ktoré inšpiruje na celom svete - od zelených striech v Európe, po púštnu krajinu na Blízkom východe.